25 Aralık 2014 Perşembe

Haftanın Dinlenesi - Film gibi çocuk- Flume


Film gibi çocuk diyorum çünkü çocuğa dur, dur bir daha bak. Yaşı ne kadar bana teyze diyecek kadar küçük olsa da, teyze demek yok çocuğum, tamam mı !. Zaten bana teyze dediler diye reklamda yaptılar hali hazırda izliyoruz. Olsun sen abla de bana. Pınar de. Hatta canım de, canımı ye diyerek, uzanıp yanağından bir kesik alma eğiliminde olduğum insan.






Bu yakışıklı insan Edward Streten olarak, 1991 yılında Avustralya semalarında dünyaya gelmiş, iyi ki de gelmiş, annesine teşekkür ediyoruz. Hem fiziken hemde müzik diliyle bizi yalayıp yutan Edward, aslında 2008 yılından beri dj lik ve müzisyenlik yapıyor. En son Chet Faker abimizle beraber yaptıkları Drop the Game şarkısı ile daha geniş kitlelere ulaşmış olup, benimle de yolu bu şekilde kesişmiş oldu. Birçok müzisyenle beraber, sevilen şarkılara remix yapmışlığı da var, bunlardan en bilinen ve bence en güzeli Lorde' nin Tennis Court şarkısı.






2013' den beri birçok festivalde ve çeşitli törenlerde ödülleri toparlayıp, evine götürmüşlüğü de var. Evine götürmüş olduğunu düşündüğüm birçok başka şeyin dışında, bu aralar kendisini nerelere götürüyor acaba diye birkaç siteye göz attım ama herhangi yakın bir konser tarihi bulamadım. Zaten Türkiye'ye gelmez ki diyemeyeceğim çünkü bu sene ülkemizi ziyaret eden alternatif müzisyenleri görünce, bize de uğraması muhtemel olabilir. Elektronica, trip-hop, wave gibi soundlardan hoşlanıyorsanız, Flume dinlemek bünyenize iyi gelecektir. Soundcloud ve İtunes üzerinden de birçok şarkısını dinleyebilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder