3 Ağustos 2016 Çarşamba

Haftanın Kafası - Biraz Kafa Dağıtalım





Yine uzun bir aradan sonra herkese merhaba ! Merak etmeyin ölmedim, hapiste filan değilim, en azından şu günlerde az kalmış olsada özgür irademle yine yazabiliyorum.
Yoğunluk, koşturmaca, telaş, seyahat derken Ağustos'a gelmişiz bile. Malumunuz son zamanlarda ki tatsız Türkiye gündemi nedeniyle biraz kafa dağıtalım dedim. 
Bu tatsız, sıcak, huysuz günlerde tatile de çıkamıyorsanız, neler yapabilirsiniz ? Bir göz atalım.

Mesela Yoga ! Evet yoga arkadaşım. "Amannn şimdi öyle çöküp elleri açıp nefes mi vereceğiz pouuufff diye" homurdanmayın hemen. Bu farklı bir yoga. Adı Tibet Yogası. Evet duydunuz. Tamamen toplasan 5 harekete dayanıyor ve yapması da hiç zor değil... Ben bu cüssemle denedim valla oluyor. Yapamam demeyin, deneyin hem kilo da verirseniz bana bir kuple dua da edersiniz. 
Önce 1 kez ile başlayıp, sonra her hereketi 3'er kez yapmaya devam edin. Sonra 3 ve katları olarak maksimum 21 kez yapacak şekilde tamamlayın. Toplam 20 dakika alıyor. Bir günde 20 dakikada neler yapmıyoruz ki ! Değil mi? Hadi şimdi tembel olmayın ve yerinizden kalkın. Buraya tıklayarak hareketleri görebilir, videosunu izleyebilirsiniz.

Mesela bir playlist ! Spotify kullanlar bilir, bir playlist hazırlayarak kafa dağıtmak bire bir gelebilir ! Ben biraz chill out festivallerinden esinlenerek kendime güzel bir playlist yapmıştım. Sıkıldıkça kulaklarımın pasını atıyorum.

Mesela Su Kaydırağı ! Ciddiyim. Abarttın demeyin. Çocuklar gibi çıkıp çıkıp kaymak o kadar zevkli ki, ben havuzu taşırsam bile umurumda olmadan devam edebiliyorum. Şiddetle tavsiye ederim.

Mesela Yazı Yazmak ! Benim tam şuan yaptığım şey, o kadar bunaldım ki sizlere kafa dağıtma önerileri yazıyorum an itibari ile.

Mesela bir diziye sarmak ! Ben bu aralar sardım. Çok pis sardım. Animal Kingdom. Psikopat ama bir o kadar da sevdiğim bir ananenin oğulları ve torunuyla olan ilişkisi, başlangıç bu şekilde. Gerisini söylemem. Kafa dağıtmak için izleyin derim.

Mesela Yemek Yapmak ! İşte en sevdiklerimden ! Pişir pişir ye arkadaş, daha güzeli var mı ? Bazı yemek tarifleri vermişliğim vardı, eski blog yazılarımdan görebilirsiniz hepsini.

Şimdilik aklıma bunlar geliyor arkadaşlar, yeni keşiflerim olacaktır. İnanıyorum. Hepsini paylaşacağım. Kendinize iyi davranın. Az yiyin çok yoga yapın. Ona göre ! 


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder