26 Mayıs 2015 Salı

Haftanın Sözü - Ne sektörmüş be arkadaş !


Merhaba sayfam, merhaba Times New Roman, merhaba seçenekler, merhaba ayarlar, merhaba kuşlar,ağaçlar,böcekler !

Tam 3 ay 1 gündür yazamadığım sevgili bloğumun başına oturmuş bulunmaktayım. Özel bir an olduğu için başlığı da Haftanın Sözü olarak değiştirdim ve bir yeniliğe imza atmış oldum. Peki tam 3 aydır nerdesin, nooolduu ? diye soran olursa, öldüm ! Bugün dirildim sanırım ama her an yine ölebilirim :). Tam 3 ay önce yeni işe girip, alışmaya çalışayım, adapte olayım, öğreneyim derken, iki kere düştüm,684563 kere vapuru kaçırdım, üzerine bir milyon koy, yetişeyim diye güney bölgeden ter damlaya damlaya koştum.

Ne iş yapıyorsun diye sorarsan; bisiklet ! Evet, bisiklet. Tabi ki bisiklet yapmıyorum ama bisiklet sektöründe çalışıyorum. Ne iş yaptığımı soran insanların çoğu ağzını yaya yaya "ayyyy ne güzeeeeellllll " demeleri sinir katsayımda hazımsızlık yaratsa da, koşturmaktan bir nebze olsun kaçıp bloğumun başına oturmak beni mutlu ediyor. Bundan sonra elimden geldiğince de yazmaya devam edeceğim. Ne biçim iş bu demeyin! 3 ay içinde sayamadığım kadar toplantıya katıldım hem de çoğu yurt dışında ! Bir de yurtdışına çıkarken bitmek bilmeyen "free shop" istekleri nedeniyle Cevat Kelle gibi elimde bin bir çeşit torba,poşet,kağıt kase,post-it ile dolaşmaktan üzerine de yine "ayyyyy ne güzellll hep yurtdışındasıaannnnn" diye yorum yapan kemçik ağızlı insanlara bir çift lafım var. Buradan iletiyorum. Arkadaşım yurt dışına gezmeye, eğlenmeye, yiyip içmeye gitmiyorum ki ! Gördüğüm en büyük rahatlık otel odasında ki benden büyük rahatsız yastıkların üzerine bırakmak kendimi ! Hadi sen yap bakalım kolaysa, buyur sen git yerime diyesim var da, şu yırtıcı ağzımı tutuyorum usülce.

Ben hayatımda böyle bir yoğunluk görmedim. Otomotiv sektörü filan halt etmiş, bence herkesin bisikleti filan var ve herkes bisiklet ile ilgili bir şeyler sormak için doğmuş.

Önümde yazılmak için bekleyen milyon tane gezilesi, okunası, yenilesi var ama bir süre daha küçük notlar olarak kalmaya mahkum gibiler. Elimden geldiğince çabuk döniciim efenim :)

Ne sektörmüş be arkadaş !!!!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder